February 5, 2012

"BeST PhoTo ConTeST" By AKiNAmaR

Salam Maulidur Rasul!!

Petang ni saya nak langsaikan tag Lady Milo
yang makin glamer tu..


Walaupun saya tak pernah menang mana2 contest sebelum ini
namun kerana semangat setiakawan yang tinggi, saya
 join contest seperti yang tertera di atas. 
Apapun, orang dalam banner tu cantik amat!

Syarat2 penyertaan boleh baca kat SINI ya.

Saya pertaruhkan gambar anak2 dan anak saudara saya ni..
(klik gambar untuk image yang lebih jelas)



Saya rasa gambar saya best kerana
 keriangan dan kemesraan anak2 remaja yang sehati sejiwa ini 
jelas tergambar melalui aksi mereka.


Hadiahnya sungguh comel!


Tarikh tutup contest ialah
3 Mac 2012 12pm

Saya tag:


Selamat minum petang!



11 comments:

kurus said...

alamakkk ada TAQ .. ekekke
salam maulidur rasul akak
insyaallah ieda buat
dah lama x berTAQ nie ekekek ;)

Deru Ombak said...

Salam Cikgu.
Jom minum petang..

Anonymous said...

riangnye gmbar tu..sure menang nyh..hehe..all the best! =)

Lady Milo said...

haha.. semuanya melonjak gembira.. :-)

Ce'gu JAERA said...

alalala.. saya kena tag ye... hihihi.. Insya Allah ada semangat saya kan join ye.. lg pun saya takda la gambar2 best mcm tu.. kena cari la ni,.

anyway thanx aa cikgu...

Unknown said...

Kamain riang lg budak2 tu yer

Kalamhati said...

whaa bestnye gamba tu ciknor..=)

Jendela Hati said...

nampak gaya bole menang nie tgk aksi2 unik mereka...

Nur-nba said...

Good luck ye kak.. Tinggi jugak mereka melompat.. hehe

whitecappuccino said...

@Jendela Hati: aminn..mana tau kan?
@Kalamhati: budak2 yang amik gambar ni.
@Papa mifz: macam tu la dorang bila ramai2 berkumpul dan berjumpa.
@Gen2Merah: hehe..take ur time..lambat lagi tutup tu.
@Lady Milo: a'ah..happy jer dorang
@Princess Nusy: harap masin la mulut tu :)
@Deru Ombak: wslam kakya..jom!
@ieda:salam maulidur rasul ieda..

Diari Anak Perantau said...

good luck ya.. :) nice pic.. he3..

btw, saya follow anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...