February 13, 2012

DeMaM

As salam


Saya tak sihat hari ni

Demam, badan panas
Sakit kepala
Hidung tersumbat
Sakit tekak

Tapi gi juga kerja.
Last2 tak dapat buat satu kerja pun.



21 comments:

Rozuan Ismail said...

moga cepat sembuh

delarocha said...

makan ubat... tido.

insyaAllah, lega lah nnt tu

:: Cik Nur :: said...

jangan lupa jumpa doktor..pas makan ubat, rehat...

jgn pksa diri buat kerja...

Kalamhati said...

huhu semoga cepat sihat ciknor..hope tak melarat

Shafiq said...

Akak rehatlah dulu.. :-)

Sham said...

orang rumah saya pun mc ari ni...hu hu...

a.samad jaafar said...

musim sekarang ni..cuaca terlalu panas.. pastikan minum secukupnya.. hihihi.. pandai je nasihat org !

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu.
Sekarang cuaca tak menentu. Bnykkan minum air ye Cikgu. Rehat Dan mkn ubat. Dah sehat nanti kita jumpa semula di blog ni k.

ANISA said...

rehat pun peting jgk...

f.toddey said...

wish u semoga cepat sembuh.. :)

Gen2Merah said...

alalalala ciannya cikgu kita ni... mmg macam tu kalau dah kena selsema... virus nya bikin melarat2 sampai batuk2, mata berair, seterusnya demam panas...

banyakkan minum air masak ya cikgu.. jangan lupa gak makan ubat2an... semoag cepat sembuh

Ros said...

Salam Whitcappuccino,

La.....demam pun pi kerja jugak....Baik pi klinik,pas tu balik rehat ja kat rumah...semoga cepat sembuh la ya....

Cho Zila said...

cepat2 sembuh dan sihat seperti sedia kala...

MULAN said...

makan obat...!!!! get well soon ya..

whitecappuccino said...

terima kasih kepada semua..alhamdulillah..dah tak demam hari ni, tapi masih selsema dan sakit tekak. hari ni cuti..

ieda said...

take care akak
gi klinik
makan ubat

hope getting better nanti .. ;)

ps : saya baru lepas demam selesema akak huhuh

Mama Ema said...

musim demam menyerang...kena makan ubat tu

g0m0k9enDek said...

akakkkk... sakit2 makan ubt jumpa dokter!!!!!

sudipVSsenduk said...

rajin-rajin makan ubat..
rehat biar cukup.. take care

mMoOnN aAlLeEaA said...

salam.akak dah sihat?

Ayen... said...

rehatlaa cukup2 agar cepat sembuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...