February 25, 2012

SanGaM~ KoRBaN KaSiH

As salam dan salam sejahtera..

Ada ke sesapa yang layan citer SanGaM tadi?
Cerita lama yang popular tapi saya tak pernah tengok
keseluruhan cerita, hanya  dengar lagu2 jer.
Hari ni terasa nak tengok sampai habis.
Saya suka lagu2 dalam  filem ni.
Suka juga tengok Radha yang 
comel tu.

Vyjayanthimala 22
bestnetguru.com

Persoalannya, pada zaman sekarang, ada  lagi ke kawan
yang sanggup mengorbankan kasih demi sebuah persahabatan?
Sanggup ke korang lepaskan orang yang dicinta kepada
kawan baik sedangkan korang tahu yang orang 
yang korang sayang tu
juga cintakan korang?

19 comments:

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu.
Sambil mengejar rumah, mata jeling2 jugak kat sangam.

Satu suara lain terdengar dari sofa:
ma, kenapa citer industan ni suka sgt bagi awek, tak pun bf dia pada kawan baik eh... ma tak rasa ke, dari dulu sampai skarang.. Jalan citer lebih kurang jerk.

Hehe...

Cik Nur said...

Abah sy suka sgt citer ni..semua lagu dalam ni dia hafal..saya xdapat tgk..cz kerja..walaupun de tb..tp xdapat nk tgk..hhihi

whitecappuccino said...

@Deru Ombak: Wslam kak ya! betul juga kan..macam tu la citer dari dulu hingga kini...hindustan..

ANISA said...

huishhh susah2...
kalau ada pun lepas tu putus kawan...

whitecappuccino said...

@CikNur: oh ye ker..ye la citer zaman2 dulu ni org2 tua suka.
@ANISA: ermm..betul jugak tu.

zarin said...

saya pun tk pernah tengok citer sangam tp td masa tgh makan mcd, dorang pasang tivi citer sangam ni and tiba2 dengar lagu bhol radha bhol terus anak saya terdiam and tengok depa dok nyanyi..teringat plak anak saya pernah nari lagu ni masa kat kindie dulu. pastu dia siap mintak nk tengok citer ni plak hahaha mcmla kami kat umah :D

Ayen... said...

lagu2 dlm cite ni best kan cikgu.psl bab korban kasih tu rasenye xdelaa zaman skrg ni kot...

whitecappuccino said...

@Zarin: oh ya? budak2 pun tau jugak? pengaruh lagu, budak2 pun ingat .
@Ayen: Mungkin la kot.

syafiqakarim said...

hari ni byk rancangan.tp xtengok.
balik kenduri kawen,hujan lebat gilaaaaaa.
tidur je la.hahaha

Ayuni said...

hm, mak sye ske citer nie....

ieda said...

kak citer nie paling popular dulu sbb kan lagu dan jalan cerita yg sedih .. mak saya cakap dulu citer nie paling lama dlm wayang dengan citer & evening in paris tuu ..

tapi saya rasa dlm seribu satu je kawan yg setia macam nie .. nak2 zaman skrg , org dah banyak selfish huhuh

zulkbo said...

salam..
ermm..suka sangat lagu dalam citer nih..sayang terlepas..saya kerja..
sampai ke malam

ZWAN SABRI said...

Adoi! telupa plak nk layan sangam tadi.. HUHU

m.u.l.a.n said...

ha aahh... semua dok citer kat fb pasal citer ni.. nak layan tapi banyak hal.. nak cari cd la..

whitecappuccino said...

@Syafika: hujan lebat??bestnya! dah lama tak hujan kat sini..panas terik.
@ieda: ermm..payah dah kan skrg?
@Zulkbo:ta pe, tak rugi pun.
@ZWAN: tak pe ..tak rugi pun tak tengok :)
@Ayuni: a'ah..mak2 bapak2 suka la cite ni
@mulan: tentu cd ada kan?

Liselle MonCherie said...

My parents suka gila tgok cerita ni,brapa kali ulangan ntah XD

aimaniman said...

yupp payah dan x da kot sekarang, masing2 penting diri dan keperluan sendiri dulu, hal kawan ditolak ke tepi...

anisalya said...

ini kita blh jumpa dlm cerita je. kalau ada pun sikit je bilangannya. stok2 baik je yang akan buat mcm tu. tp selalunya takkan lepaskan. tak kira la jadik apa pun.

Gen2Merah said...

radha tu heroin kegemaran saya semasa zaman kanak2 dulu.. ehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...