February 25, 2012

PoKoK ATaS PoKoK KeLaPa

Selamat malam!


Sewaktu jalan2 cari makan baru ni
ternampak pokok kelapa yang unik ni..
Unik sebab ada pokok lain tumbuh atas pokok
kelapa yang dah mati ni.

tinggi pokok kelapa ni
besar juga pokok tu


Makhluk apakah yang memungkin kan
pokok itu berada di atas sana?
burung? kelawar? keluang?





20 comments:

kasihredha said...

burung kot yang ek ek kat situ :))

Rozuan Ismail said...

mungkin kot.dispersal seed by wind

Liselle MonCherie said...

Trees are unexpected.hehehe XD

aimaniman said...

menakjubkan kan... macam2 kekuasaan allah.. tapi kalau menumpang jangan jadi parasit, jadi 'penumpang' yang 'menggembirakan' yg ditumpang...

Shafiq said...

mungkin angin yang terbangkan benih pokok tu.. tak pun, najis burung..

ANISA said...

nice view...hehehe...
semua la kot singgah situ

anisalya said...

subhanallah. besarnya kuasa Allah. kagum kejap saya.

m.u.l.a.n said...

issshhh... seram je kalo ingat ada hantu duduk atas pokok kecik tu...

Ayen... said...

tinggi betul yek,tu klu tumbang agak2nya mcmane?huhuhu...

ieda said...

tingggiiii
kuasa tuhan kan akak
ingatkan pokok kelapa dah mati ..
mana sangka ada yg menumpang hidup disitu ;)

Gen2Merah said...

wow uniknya.. Subhanallah...

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Cikgu.

Nampak unik gitu.. :)

Cik Nur said...

Unik kan..Bila dapat semua keperluan yg cukup di atas sana, tu yg tumbuh segar... agak2 pokok ape la kan..

Gentleman Frog said...

Salam,

Pokok parasit..

Hanis Azla said...

Subhanallah.. jarang2 dapat lihat mcm ni kan.. dgn izinNya, kat mana2 pun boleh tumbuh..

Mr.Clive said...

hoho ini namanya pokok yang setailo! kehkehkehhh

wahida said...

mmg unik dan terkedu sekejap...mmg besar ciptaan Allah...

Papa Mifz said...

boleh dpt pengiktirafan guiness world record nih...hehe

* akak monang FM Tioman yer...:)

http://www.papamifz.com/2012/02/pemenang-fridge-magnet-pulau-tioman.html

Mama Ema said...

SubhanaALLAH..inilah kejadian Allah

kay_are said...

roger roger.. objek tak dapat dikenalpasti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...