December 15, 2011

BiLa HaTi HiTaM DaN BuSuK- TenTanG DhiA


Gerammmnyerr!!
Menjadi-jadi betul Ku Salmi dan Tok Bomoh Siam tu
Jahat punya manusia!
Sanggup buat apa saja
demi memuaskan hati hitam dan busuk mereka.
Tak sabar  nak tengok macamana mereka terima balasan akibat
perbuatan keji mereka tu..
Nak juga tengok reaksi Zikir bila tau yang semua kejadian
ialah angkara mummynya....

p/s: cantiknya Dhia pakai tudung  seperti  masa kat hospital tu..



11 comments:

Hanis Azla said...

kdg2 kita tak terfikir macam mana org boleh sejahat itu kan kak.. semoga hati2 kita tidak hitam dan kejam hendaknya.. minta dijauhkan..

Gen2Merah said...

iya.. harap2 kita dijauhkan dengan perangai seteruk orang itu.. ehehe.. tak pernah ada kesempatan nak tengok drama2 ni... waktu tu salu saja melekat kat surau.. ehehe

mMoOnN aAlLeEaA said...

saya tgok sekejap2x cerita ni kak.geram sangat ngan mummy tu.kesian kat dhia ngan mak dia

tunz said...

mama pon suka tgk citer ni

cerita best said...

best la cita 2 hahaha

YNA HERMOSA said...

yna pun geram tgk citer tu kak! sakit ati! jahatnya manusia!

smg kita semua dilindungi dari perbuatan terkutuk mcm tu, amin :)

Hanis MY said...

kenapa ada org mcm tu eh? tak tahu nak bersyukur dah tu nak musnahkan kehidupan org lain wuwuwu, tp mmg nyampah tgk watak tok bomoh tu eee geram... tak selalu folo tp tgk la jugak kalau ada masa...

Papa Mifz said...

wah mesti pengikut setia drama tuh kan...

wahida said...

nyampah ngan mak zikir tu...dah dpt menantu cantik, pandai masak, bagus dlm agama pun tak reti bersyukur lagi...huh!!

whitecappuccino said...

@Hanis Azla: manusia, mcm2 peel perangai kan?
@Gen2Merah: yelah..minta dijauhkan..bagusla memang time tu orang gi masjid :)
@Monalea: samala
@tunz: suka gak
@cerita best: memang best
@Yna:yup! jahatkan? harap kita tak jadi mcm tu
@HanisMY: tu la, manusia mcm2 perangai
@Papa Mifz: gitu la hehe
@Wahida:betul2!

anisalya said...

tak tgk sgt. tp tau la menjadinya watak si izreen tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...