December 29, 2011

EPiSoD AKhiR :TenTanG Dhia


"Don't love me more than Allah" -Dhia

a very touching ending..
Dhia dan Zikir mati.
Tapi mak dia lepas! grrrrrr!

Smiley





19 comments:

tunz said...

mama menangis tgk ending TD tadi..

ataspagar said...

ending tak best..cerita mcm tergantung ja..patutnya mak zikir yg mati..hehehe

whitecappuccino said...
This comment has been removed by the author.
whitecappuccino said...

@tunz: sama la kita huhuhu

delarocha said...

cliche

whitecappuccino said...

@ataspagar:tu la, mak dia gituu jer.

||aLeaSaRa|| said...

mmmggggg geram ku salmi tak mati hehehhe ^*

lepas ni siaplah dia kot ada penonton yg terbawa2 emosi dan jumpa dia kat luar ^^

anisalya said...

tak begitu mengikuti ceritanya. tp layan apa yg org tulis je. hehehe...

Dalila Hamid said...

slm x sempat tgok... :(

mMoOnN aAlLeEaA said...

tulah...ku salmi lepas...geeram nengok....

ieda said...

oh tentang dhia ..

zikir dan dhia mati ye ... huhuhhu

So Shy Lady said...

huhu TV akk rosak!

noor said...

cik nor mak dia stakat kena lepuk jer ngan nenek mmg xpuas ati

MamaEma said...

banyak drama melayu ending camni..memang geram sgt kat KU Salmi

[n a j e e b] said...

Liza Abdullah mmg ohsem! hahahaha!
..ish..mana da main bomoh2... itukan syirik.. wakakaka! kemain cuak lagi muka dia..

Lady Milo said...

jangan ada plak kes mak mertua Dhia tu kena ludah kat dunia luar nanti.. :-O

cerita best said...

tq sbb komen pakjoe punya entry....pakjoe akn balis balik kmen awk....joim join segmen pakjoe http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/11/wahhh-segmen-blog-siapa-akan-pakjoe.html

Daddylicious said...

tak tengok pula ...terlupa..:(

Ayen... said...

kurenglaa nak nengok cite2 gini.....huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...