December 14, 2011

DaRi BeLaKanG RuMaH


manggis

Kopek durian pun bergaya!

Rambutan


16 comments:

mrsharis said...

Alahaiii...nakkkkk..nakkk..

Amie said...

uwaaaa....tak pedulik, walaupun dah tengah malam nak juga makan manggis ngan durian... biar perut kembung sampai pagi!

Rozuan Ismail said...

berbudi pada tanah memang berbaloi

||aLeaSaRa|| said...

hehehehe kite dah tak larat nak makan buah lagi.bos pun asal balik dr kg je dibawanya durian,rambutan,manggis,pulasan dah tak larat nak makan.

sekarang cuaca pun tak menentu makan rambutan byk2 sgt kot sampai dah batuk uhuk uhuk....

Shafiq said...

sedap tu! :-)

CAHAYA BISIKAN said...

waa..nak manggis 3 kilo..wakaka

Gen2Merah said...

dari belakang rumah?? wah, belkang umah cikgu ada dusun yaa... banyak nya buah2 yang sedap2... nyummmi

mMoOnN aAlLeEaA said...

mata saya ternampak manggis....sedap tu.belakang umah mak mertua tak maska lagi...

ieda said...

wah2 kak ... manggis tuu x tahannn dah lama x makan huhuhu

Hanis Azla said...

bestnya.. dari belakang rumah aje.. itu yg lagi best.. dah lama tak makan manggis.. ini yg rasa nak pi cari ni..

Papa Mifz said...

tak payah beli yer...belakang rumah dah ado...best2..

Daddylicious said...

belakang rumah jer....peh best sangat!

diana said...

macam2 ada..:)

ini cik ita said...

hai kak....lama x on9 ni. wahh rambutan tu..sama je kat umah ni.....suara pn da lain da ni

sudipVSsenduk said...

u la la... bestnye buah-buahan tempatan! belakang rumah saya ada 3 pokok lidah buaya dalam pasu bunga je...huhuhu

konde said...

sedap tuh manggis and durian :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...