December 4, 2011

GiLoS Ko APo???

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia..

Mungkin ramai yang dah tengok video ni...
atau yang belum tengok boleh tengok kat sini dan juga sini..
Saja tak nak letak video tu kat entri ni
sebab saya...

Arrrgggghhhhhh!!
GELI!!!
meremang bulu roma!
Nak muntahhhhhhhh!!!

Nauzubillah...mengapa ada juga manusia (ke apa?)
yang GILA  @#$%&* macam mereka..

Saya tengok skit jer...benci!!!!!















10 comments:

Gen2Merah said...

astaghfirullah hal azim.... manusia oh manusia.. nak tunggu bala Tuhan baru lah nak menyesal...

Papa Mifz said...

uish...apo la nak jadi dunio skrg nih...

Ayuni said...

macam dh xde laki lain....

Dalila Hamid said...

dunia akhir zaman...

Selendang Merah said...

meluat nak muntah pon ada..ish2...

Cik Fantha Lalala said...

ape laaa nak jadi kan ... hmmm

anisalya said...

vid mak kawin anak tu ke?
diarg mmg sengal.

♕ Mr.IX ♂ said...

desperate sgt la kot.....

Kaca mata said...

Bkn cinta tu...salah tafsir diorg ni...adui la indon...

||aLeaSaRa|| said...

erk video apa ni apa tu?tak berani nak klik pun link yg sis bagi hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...