December 19, 2011

MaCaMaNa NaK BuAnG "PoLL" DeKaT IkLaN NuFFNaNG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sebenarnya dah beberapa hari saya duk cari
bagaimana nak buang "poll' dekat iklan Nuff tu,
Sebabnya bila letak ads skysrapper
 yang ada poll dekat sidebar,
ianya memakan space yang banyak..

Cari punya cari, dah jumpa!!
Kepada yang dah tau, abaikan ya..
Yang tak tau senang jer caranya..

Lepas login nuffnang, klik BLOG MANAGER,
then cari Poll , klik No..
Done!
Poll/undian yang kaler biru 
tu dah takder!


8 comments:

delarocha said...

huhu

tahniah sebab berjaya ilangkan pool tu

whitecappuccino said...

@delaroacha: hehe..berjaya!

Papa Mifz said...

Usaha tangga kejayaan ;-)

Hanis Azla said...

oh.. gitu yer kak.. saya pun tercari2 juga mcm mana nak buat.. terima kasih ye kerana berkongsi.. nnt saya cuba..

ahsfantasy24 said...

Kita dulu pun penah pening nak
buang pool tu, huhu menyemak kan?

wahida said...

nice sharing kak...

Selendang Merah said...

owh macam tu yew..thank whitecappuccino..

Norcahaya Ali said...

dah tekan no. ada lagi la :( isk! isk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...