December 3, 2011

JoM Ke MiNi Zoo

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Hari ni saya nak bawa kawan2 semua melawat mini zoo..
Mini zoo kat mana ni ya??
Tak lah! sebenarnya tadi saya dan suami singgah di rumah kawannya
yang suka membela binatang.
Segala jenis binatang ada, tolak buaya, harimau dan singa :).

Seperti biasa, tarikan utama ialah..KUCING!!
Terdapat tiga ekor kucing comel .
Isteri dia yang suka sangat2 dengan kucing.

malu-malu lagi


Bulu putih gebus

Yang ni besar sikit..cantik juga

manja

Yang bawah ni pulak di panggil kera duku
macam sloath yang bergerak slow motion tu.
Pemalu juga.
Sloath ni sebenarnya sesat dekat tapak
pembinaan sekolah, dijumpai oleh
kawannya lalu dibawa ke rumah kawan sorang ni.
Tapi kalau pihak perhilitan tau,
boleh disaman sebab sloath ialah haiwan yang dilindungi.

gebus juga bulunya..comel kan?

tengok! dia malu la tuh!

Ok..yang bawah ni semua kenal ..
si labbit/bunny..
semua cute ajer..geram!

mata dengan lingkaran hitam dan kuning



bulu yang cantik

hai!

Jangan kacau! saya nak tido!

Love bird..sempat snap yang hijau jer, ada lagi yang kaler biru dan kuning ..

Rumah kawan ni memang dah macam mini zoo.
Kambing dan angsa pun ada cuma
malas la nak snap.

bye-bye!

11 comments:

Rozuan Ismail said...

wah,rumah dia dah macam zoo.comel sangat

Amie said...

anak-anak kecil tentu suka kalau ada macam2 binatang peliharaan di sekitar rumah, kucing -kucing tu nampak comel!

Run Away said...

olo...comel2 nyer...terutama tucin...;d

Gen2Merah said...

wahh.. suma nya comel2.... macam kucing saya.... ehehehe

Daddylicious said...

arnab tu kalau goreng sedap daging yer...:)

mMoOnN aAlLeEaA said...

comel...tapi lea takut kucing

L said...

comelnyer hewan2 tuh .. huhu. buat zoo satu belakang rumah lepas nieh.. hehe

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

ahsfantasy24 said...

suka sangat8 tengok
arnab ngan kucing !
rasa nak peluk2 cium !!!!

1. Nak Salahkan Siapa Kalau Kau Sakit?
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

delarocha said...

kesian kambing..tak glamer mcm kucing tu.. ahakss

Papa Mifz said...

rajin yer dia bela haiwan2 tuh semuo...

Nur-nba said...

Banyak haiwan peliharaan kawan suami ni.. Kucing2 tu comelnya.. Sempat dia menjaga kesemuanya.. Kagum sungguh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...