December 17, 2011

My SoN AnD HiS GuiTaR : InSePaRaBLe

Anak bujang saya dan gitarnya
memang tak dapat dipisahkan..


video

gitar dia (biru dan hitam)


p/s: minat tak pe asal jangan terleka dan lalai.



15 comments:

Balqis Azhar said...

haha...main guitar ye..bagus2

anisalya said...

anak2 ni ada kesukaan dia orang yg tersendiri kan?

Gen2Merah said...

wowww... hebat lah,... ada bakat jadi penggiat seni ni kan.. ehehe

main gitar adalag oerkara yang syiok bila kesunyian dalam bilik.. eehehe

CikPuanHaLia said...

Wahh..banyaknya gitar dia kak. Best jer pandai main gitar...

ahsfantasy24 said...

Main gitar kat rumah boleh
mengurangkan potensi untuk terlibat
dalam gejala sosial yang tidak baik :)


Latest Post:
1. Rasanya lebih baik kalau kau hilang tanpa aku sedar.
2. There's always a little.

Amie said...

baguslah kalau anak ada hobi tertentu, masa pun terisi dengan perkara berfaedah, muzik ni satu terapi minda.

Selendang Merah said...

sm minat gak gitar tapi teryata tak pandai main..ahak2

Shafiq said...

Betul tu. :-)

Daddylicious said...

biarkan asal dia suka ...yg penting dia tidak terlibat dgn dadah...:)

ANISA said...

kembangkan lagi bakat dia...mne taw leh compose lagu sendiri

Ayuni said...

elok dier main gitar dr kacau anak dara org...

whitecappuccino said...

@balqis: ya balqis
@anisalya: memang
@Gen2Merah: memang kalau balik cuti duk dalam bilik dia main gitar
@Cikpuan halia: ada 3..semua hadiah papa dia..
@ahsfantasy: alhamdulillah..stakat ini dia baik2 saja
@amie:betul tu
@SM: boleh belajar :)
@Shafiq: :)
@daddylicious: setuju
@ANISA: memang dia boleh compose lagu..biasa juga masuk pertandingan di UiTM tempat dia blaja
@Ayuni: hehe..betul!

Hanis MY said...

wahh hebatnya anak kak nor... lagi bagus duk umah main gitar dari duk lepak mana2 buang masa...

whitecappuccino said...

@Hanis MY: takder la hebat hanis..hobi dia saja tu suka2..

mMoOnN aAlLeEaA said...

boleh geng ngan suami lea lah kak anak akak ni. duduk je pegang gitar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...