January 15, 2012

BadminTon TeRBuKa MalaYSia 2012, Lee ChonG WeI JuaRa PeRSeOraNGaN

Salam sejahtera!

Datuk Lee Chong Wei sekali lagi mewarnai
sukan badminton 2012 dengan menjuarai
perseorangan Terbuka Malaysia 2012
di Stadium Putra Bukit Jalil hari ini.
DLCW   menang mudah ke atas pemain Jepun
Kenichi Tago dalam straight set dengan mata
21-6 dan 21-12.

DLCW memenangi hadiah 
USD30,000.
Waaaa! baru ni dah dapat USD75,000!

Tahniah DLCW!!!


16 comments:

nur said...

Aa.. Sanang je kan DLCW menang tadi.. Untungle dapat banyaaaak duit..

Kalamhati said...

Tahniah!pokcik kayo!hehe
Sy duk nopak soghe tgk badminton..haha

ieda said...

tahniah DATO ..
ayah ieda duk tgk .. ieda x sempat nak tgk sbb ngadap blog ekkeke ;)

delarocha said...

chong wei masih hebat dan bertenaga

Ayen... said...

Tahniah buat DLCW...ni jelaa kebanggaan malaysia,yg lain......huhu.

anisalya said...

boleh buat duit sukan ni kalau main bersungguh2.

EZAD AMIR said...

Terbaik lah LCW..lwn dia dpt g final pn sbb nasib je,pemain china tarik diri sbb sakit bahu..

Mama Ema said...

tahniah..juarai yang ke-8 kan

noor said...

congrates la DLCW...byk tuh dpt duit hihihih

Rtp Farra Arisha said...

a good news for today! :))) congratulations!

Papa Mifz said...

bersukan pun kayo kan..tahniah pado beliau...

Gen2Merah said...

yaa, saya memamng bersemngat abis malam tu.. tahniah CW... moga impian beliau utk olimpik ini akan tercapai...

susumanis said...

suka Dato LCW ni..humble je nampak dia :)

Hanis MY said...

wahh tahniah DLCW makin bertambah rezeki beliau

ieda said...

tahniahhh
dia memang terbaik lah kak ;)

cerita best said...

tahniahhhhh abg hahahhaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...