January 18, 2012

HanDSoMe TaK SaYa??

Salam semua!!

Haa!! cuba tengok  pic kat bawah,
Handsome tak budak kecik ni?
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Inilah dia my nephew, umur dia 2 tahun lebih.
First time tengok pic ni, semua gelak,
tang rambut tu yang tak boleh blah!
macam anak orang asli pun ada.
Semuanya gara2 waktu ayah dia gunting rambut, 
si Rayyan ni tak duduk diam.
Tu yang bentuk rambut dia jadi macam tempurung kelapa .
Hanky kat leher tu pulak
bertindak sebagai bib sebab air liur dia
sentiasa meleleh tak kira masa dari kecik 
sampai besar macam tuulah.
Dia pun dah tak kisah terpaksa 
pakai begini
sepanjang masa.
Smiley




11 comments:

ataspagar said...

hehehe...budak2 tak pandai meludah,tu yang air liur meleleh ja..

Kalamhati said...

encemnyee!kecik dah pandai bergaya..hehe

delarocha said...

bertambah macho klu ramabut cacak cacak

Gen2Merah said...

kaca mata tu yang civer rambut dia.. tu yang nampak macho n comel.. ekeke

Nur-nba said...

Comelnya.. :D Handsome2x.. hehe

Deru Ombak said...

hehehe... bila tengok urNephew ni,,bertambah rindu pada cucu i.. hehehe.. dah besar mesti hensem ni..

Hanis Azla said...

comel sangat.. geram nak cubit pipi gebu dia tu..

sudipVSsenduk said...

cute sgt!!

Run Away said...

wewetttt...pandai bergaya kan...;d

Papa Mifz said...

kacak la budak nih...pandai bergaya ngan sunglasses lagi...

YNA HERMOSA said...

comelnyer :)

tang rambut tu yg wat lg comel sebenarnya, hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...