January 28, 2012

DuRiaN SePeRTi WaniTa?


Komen dari answers.yahoo.com


p/s:  Agaknya lelaki yang komen ni.





13 comments:

mMoOnN aAlLeEaA said...

boleh disamakan ke kak?

Deru Ombak said...

Salam cikguuuu..
Symbolic !!!... Are we women equivalent to durians?
There's a logic about that phrase.

Selamat berhujung minggu Cikgu..

whitecappuccino said...

@Nur: bukan akak yg kata, org tu yg komen kat yahoo answers.
@deru Ombak: Wslm akak! haha..mungkin juga.

meisnani said...

men like what? kikikiki

fsheuzue said...

sy xmkn durian so xleh nk sama kan dgn saya hehe'..

EZAD AMIR said...

hahaha..logik2...
wpun sedap tp merbahaya....
cm pompuan la...hahahah

MULAN said...

tak kira lah macam sape pon.. durian sedap sangat untuk dimakan... hehehe...

ZWAN SABRI said...

btol tu btol.. HAHA

Cik Sibuk said...

orang yang jawab tu tak tera lah..tak sama langsung pompuan ngan durian..

sebab ai pompuan ai marah lah..hehee

Lady Milo said...

kalau begitu, saya nak jadi 'musang king"

Hanis MY said...

Lawak la komen tu kak nor hehe...

ieda said...

zaman skrg nie ada yg benar kata2 tuu kak ;)

delarocha said...

saya tak suka durian tapi tak semestinya saya tak suka perempuan.

ahakss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...