January 12, 2012

ReNuNG SeJeNaK



"Jangan mencari kepuasan 
atas penderitaan orang lain"

 - Budiman-



11 comments:

Nur-nba said...

Terima kasih kak.. Moga ukhuwah antara kita berpanjangan..

Mendalam maksud kata2 di atas..

g0m0k9enDek said...

akak...

delarocha said...

klu mencari kepuasan dgn cara mcm tu, hati tak senang

Deru Ombak said...

Salam Cikgu..
Masih terdapat yang begitu..

Lady Milo said...

tak cari, tapi dapat, cane plak tu...?

Amie said...

...ingin lebih hati-hati dalam segala tindak-tanduk, mana tahu terambil kesempatan ke atas orang, tak tersedar kita dah aniaya orang pula...

whitecappuccino said...

@Amie: betul kadang tak sedar pun
@Lady Milo:mungkin itu takdirnya?
@Deru Ombak:w'salam .memang ada
@delarocha: betul..tak tenang.
@Nur-nba: sama2 nur
@gomok: yer dik!!

aimaniman said...

biasanya orang nak lepas diri sendiri jer, hal orang lain belakang kira,.. malah kalau orang lain menangis, diri ni plak dianggap hero.. manusia millenium ke macam ni?

Kalamhati said...

takkan bahagia gitu..huhhu

Gen2Merah said...

ya betul... biarlah segalanya atas usaha sendiri.. bukan mengambil kesempatan atas kebahagiaan org lain

Ayen... said...

Kadang2 org dah x pk penderitaan org lain janji dia dpt ape yg dia nak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...