January 11, 2012

WoRDLeSS WeDnESDaY #12: ANaK La AYaM









22 comments:

Deru Ombak said...

Alahaiii.. So cute..

Nur-nba said...

Comelnya anak2 ayam ni.. Cantik gambar yang akak ambil. Guna kamera apa ye?

Hanis MY said...

e comelmya... kak nor pelihara ke semua tu?

Amie said...

WC,
ini bukan ke anak ayam yang WC kata ibu ayam mengeram dalam pasu bunga tu, yang tak mungkin akan menetas sebab telur dah basah!

Dearest Lou said...

So cute I love birds. Thanks for your sweet comment and for following me back!

xo
dearest-lou.blogspot.com

whitecappuccino said...

@Deru ombak: tu la..geram!
@Nur-nba:gambar ni diambil oleh anak akak guna digital camera..Fujiflim finepix.
@Hanis MY: bukan kami punya tapi tak tau sape punya selalu jer dtg bertelur kat rumah kami
@Amie: yg ni yg lain la amie, anak ayam tu (3 ekor semua dah mati laa..hidup 3 hari jer) mati dalam pasu jugak.

whitecappuccino said...

@Dearest Lou: no problem!

Rozuan Ismail said...

hahah.cute je anak ayam tuh.muka x bersalah

aimaniman said...

anak ayam walaupun berlainan warna dapat hidup dalam harmoni, so untuk elak pergaduhan kaum kat Mesia ni, jom mulakan dr anak2 kecil, sekolah integrasi mungkin kot...

norh said...

rupa-rupanya penetasan dalam pasu adalah sangat efektif..he hehe

delarocha said...

jangan lupa bagi makan..hehe

Papa Mifz said...

byk jugak yer...

anisalya said...

mesti anak ayam dalam pasu tu kan? dah menetas semuanya?

whitecappuccino said...

@anisalya: tak yg ni yg lain..yg baru ni 3 ekor je tapi semua mati..tak sihat kot .kesian ibu aym tu..

Ayen... said...

Anak ayam cikgu ke tu,hehehe....

Gen2Merah said...

anak2 ayam mmg comel2 lote.... (",)

EZAD AMIR said...

huyooo..comel nye

Shafiq said...

Comelnya...:-)

Alin Marlini said...

comel

noor said...

cutenyer...nor tkt nk pegang

ieda said...

aloor kakkkk cutenyaaa
geram saya
kat umah mak saya punn ada
tapi sayang banyak yg mati sbb
faktor cuaca ujann je skrg nie
sejukkk kata mak huhuhu

Kalamhati said...

alaaa tomei2!hehe gerammmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...