January 4, 2012

WoRDLeSS WeDneSDaY #11 : KaRiPaP

Lewat benor wordless wednesday!

Kuih kegemaran dulu
kini dan entah sampai bila.





30 comments:

pena rozie said...

selamanyer

Pondok Usang said...

kite lagi suke karipap sardin..

delarocha said...

memang sedap tapi bergantung kepada siapa yang buat jugak kan.. hehe

whitecappuccino said...

@pena rozie: setuju!
@pondok usang: oh..suka jugak..sadin n kentang.
@delarocha:ya..yang ni mak yang buat.

ataspagar said...

tengok macam sedap je nih..terus rasa lapaq..hantaq mai sepinggan..hehehe

Shafiq said...

sedap tu! :-)

KizMySeLf said...

hari2 tgk karipap.. sbb orang rumah memang buat karipap untuk jual kat kantin sekilah,,hehe

sarah mohamad said...

Sedapnya karipap. Pernah makan karipap sebesar tapak tangan. Isinya siap ada makaroni. Sedap sangat! :D

Gen2Merah said...

saya pun kak... kueh kegemaran ni tau..... kalau dalam majlis2, kuih karipap yg akan sy cari dulu.. ehe

mMoOnN aAlLeEaA said...

sedapnya kak...lama dah tak buat karipap

Dearest Lou said...

Thanks for your sweet comment that looks delicious! I'm now following you (:

Hanis Azla said...

kuih feveret juga ni.. nyum..nyum..

So Shy Lady said...

salam kak,
lmbat plak mnyinggah huhuhu sy bz btul la smlm duk urus pskolhn ank2. pkl 1am pun stil gigih balut buku diorang!

feveret ssl jugak ni. calit!

YNA HERMOSA said...

yna hanya sukakan karipap yg mak yna buat sebab karipap yg biasa jual nmpk besar tp isi sikit je, huhuhu

mak buat confirm la yg terbaik kan kak? :)

noor said...

rajin cik nor buat..nor buat asik xmenjadi ajer

Papa Mifz said...

setuju ngan bro delarocha..:)

whitecappuccino said...

@ataspagar: memang sedap tau! kalu dekat dah antar dah.
@shafiq:ya sedap!
@@Kizmyself: oh ya ker? dulu pun selalu tolong mak buat karipap jual.
@sarah mohamad: besar tapak tangan? siap ada makaroni ..tentu sedap tu.
@Gen2Merah: janji inti sedap.
@Monalea: mak akak yg selalu buat.since mak dah buat kita makan jer.
@Dearest Lou: you're welcome! Tq!
@Hanis Azla: samala kita ya?
@So Shy Lady:Wslam, biasala mak2 memang bz bila anak2 start sekolah kan? balut buku tu wajib la kita yg tolong.
@Yna: sudah semestinya la.
@noor: mak yg buat noor, akak jarang2 jer buat.
@papamifz: :)

Hanis MY said...

suka jugak! kak nor buat ke dapnyerr nak cikit...

p/s: thanks for d infor kak nor... mmg smp la ni address derang pun tak reti nk baca hehe...

aimaniman said...

memang kegemaran rakyat malaysia.. sampai bila2 dan di mana2.. sbb tu ada yg segera so kalau kat oversea pon tentu x kempunan nak makan...

Amie said...

WC,
karipap .... dari dulu, kini dan selamanya! kuih evergreen bah itu.

Gen2Merah said...

selmat malam cikgu.. esok kita ngajar kembali.. pastu sabtu sambung cuti.. ehe

Gen2Merah said...

selmat malam cikgu.. esok kita ngajar kembali.. pastu sabtu sambung cuti.. ehe

Nur-nba said...

Sedapnya.. Rajinnya Kak Nor.

Ros said...

Salam,

Kuih lama2 ni tetap disukai ramai sampai bila2 pun....Kak Ros pun sampai hari ni memang suka ngan karipap ni....

MamaEma said...

anak ema suka makan kulitnya..isinya dibuang..tak pun masuk mulut mama

Daddylicious said...

sampai die la...hehe

Gen2Merah said...

menjenguk kembali ke sini sambil menanti2 entri terbaru daripada cikgu.. ehehe

ada kisah terbaru ke di sekolah cikgu? jom lah share.. ehe

||aLeaSaRa|| said...

hurmmm dahlah tgh lapo nak mengunyah tgk pulak karipap ni..eloklah tu..laparrrrr huwaaaa!

Ayen... said...

Inti ape tu cikgu....ihiks.

whitecappuccino said...

@Ayen: inti kentang dan daging

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...