November 22, 2010

AgaK MeWaH HaRi iNi


Salam..
Antara juadah kat rumah hari ini.. 
Pagi tadi masak ni….
kue tiowgoreng
kuey teow goreng

 dan ada yang ni...

kuih gunting
kuih apa nama entah..(beli RM1) terliur nak makan

tengahari pulak masak ni..
ayam merah
ayam masak merah..

kemudian yang ni (beli)…
gulai siput
gulai siput sedut..RM2

petang pulak yang ni..(beli gak)

image
pisang goreng

Seterusnya malam, yang ni….
Nasi Dagang Gulai Ikan Tongkol

 Best!! mak yang masak nasi dagang ni..
 semalam dia dah buat tapi tak cukup
jadi hari ni dia buat lagi...

Betapa kita bersyukur atas nikmat yang di beri ini..

11 comments:

Siti said...

nyum nyum nak sikittt, hehe

whitecappuccino said...

Siti>> meh sini..yg malam ade lagi nih..

Gentleman Frog said...

Salam,

satu hari 3,4,5 menu(0.0)! wah rajinnya masak. buah melaka.

noor said...

Kak W.C: sdpnmyer siput sedut lama xmkn

whitecappuccino said...

wslm..
GF>>> time rajin banyk la..time malas satu jer lauk ...
noor>>> mmg sedap tau...

Kalamhati said...

aloh sedaknyooo..kemarin pun sy baru beli jagung gaul nyior tu.kt pasar tumpat..hehe

whitecappuccino said...

Kalamhati>> hehe..sedak sungguh! hok ni buat dgn tepung beras pulut ..tp jagung gaul nyior pun sedak..lamo doh tok make :)

Kalamhati said...

oh silap tengok sakni..ni nama dia poli ataupun kato..hehe sedak jugok ni

whitecappuccino said...

Kalamhati>> ye betol! kato namanya..tima kasih kerana ingatkan kak..

HaNTwO said...

huhuhu tetiba rase nak cari siput sedut...

whitecappuccino said...

>>>HaNTwo: Cari tau jgn tak cari..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...