November 15, 2010

ApLiKaSi MaKLuMaT


Alkisah anak buah ku yang berumur 3 tahun namun amat keletah sekali.
Dia ni memang becok tak padan ngan kecik.  Suka main yang pelik2.
Ada sekali tu dia terjumpa gunting lalu mengggunting bajunya jadi 
ibu dia cakap " Lain kali jangan gunting, nanti tak boleh pakai!"


Satu hari dia datang rumah aku, masa tu aku tengah
gunting kain nak buat baju kurung;

Anak buah   : Cik... wat apa tu?
Aku            : Gunting kain...
Anak buah   : (dengan selambanya) Eh! jangan gunting! nanti tak bole pakai!
Aku            : ?????

Aku ketawa terbahak2..camana nak jawab tu???

ni la dia
rambut depan tu dia la modified!

9 comments:

Siti said...

alolo comel nye dia. kirim salam kat dia eh? hehe

whitecappuccino said...

Siti : hehehe..ok bereh!

g0m0k9enDek said...

akak.. comel lah dia... hehehe.. mata dia mmg x tahan! yg bab rambut tu mmg x bleh blah...

whitecappuccino said...

Gomok> yup! bulu mata lentik n panjang woo..hehe

[n a j e e b] said...

LOL...! she's so cute! Reminds me my past kiddies 'self-hair-cuts'...hahaha!

Gentleman Frog said...

Salam,

Ni turut mak ke ayah ni, comey.

in a meeting

whitecappuccino said...

najeeb>> thanks! yeah, she is..Oh! really?? hahaha

GF>>> salam..ermmm 2-2 rasanya :)

Nancy Poh said...

haha..lucu plak aku..teringat kat anak buah di rumah..budak-budak kecik ni senang ja nak ajar..skali ckp, dah ingat benda tu..

whitecappuccino said...

Nancy Poh>> betul tu Nancy.mcm tu la budak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...