November 14, 2010

PeNaT...TaPi SeRoNoK

Waa....penatmya aku malam ni!! penat kesana kemari berjalan dari satu blog ke blog yang lain..tak menang jari menaip tinggal jejak kat shoutbox kawan2 baru..sampai ada gak yg tersilap taip nama..sori erk hehe..pening mata membaca..tapi kawan yang dah lama sikit tu aku tak lupa tau!

Walau penat namun aku seronok dapat kawan2  kat sini  cuma malam ni tak dapat nak baca dan komen sgt entri kawan2,  sebab banyak yang aku kena baca...ok, satu, satu..  InsyaAllah esok2 aku akan baca balik yang dah tertinggal dan tak sempat baca malam ni.

Apa pun terima kasih kawan2 tak lupa juga kepada Encik Ben yang baik hati tuh! :)

3 comments:

DIA Muhammad Ashraf Alexis said...

http://diamuhammadashrafalexis.blogspot.com/2010/11/tirai-kamar-5.html
salam.this is my novel..read if you have time and be my follower.i need around 200 blog follower to publish my novel...thanks...

Siti said...

err.. name saya ingat tak? hehe =)

bagus2 rajin bw.. saya skang tenet tak mengizinkan nak bw macam dulu.. huhu

whitecappuccino said...

Siti: akak ingat la..siti saffiyah kan??

tak pe nanti tenet ok bw banyak2 k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...