November 11, 2010

Makan makan..

pizza
Aku boleh dikategorikan dalam golongan org yg agak rajin memasak (time aku rajin la hehe...)  Bila datang mood rajin tu aku akan masak apa aja yg terlintas dalam kepala aku ni.  Cuma bila aku masak aku lebih suka buat sorang2 tak payah org tolong. Lagi pun aku rasa lebih pantas buat keja ni sendirian..tak pe penat asal puas hati. Janji orang yang makan tu kenyang.


Berikut adalah antara hasil kerajinan aku...
spaghetti n chicken chop

8 comments:

♥ Princess ♥ said...

terernya masak.....i like...nnt post la rsepi kat sini ye..=)

Gentleman Frog said...

Salam,

Wah btul ni tak nak org tolong? Untung r hubby u nnt..

vote for a husband

whitecappuccino said...

tq princess! terer tak pun..cukup2 makn je hehe..no prblem!

whitecappuccino said...

wslm GF! yup betol! mmg dia untung..:)

zmah said...

Akak memang suka memasak dan bagi kawan-kawan makan masakan akak....walaupun tak berapa pandai sangat memasak..heheee

whitecappuccino said...

Zmah..sama la kita...suka gak mnjamu kwn2..

g0m0k9enDek said...

kaknor.. sedap r.. lapa dah kita nihhh

whitecappuccino said...

Gomok..tu la sape suh dtg lewat?? da abis r..len kali ek??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...