November 30, 2010

Apa tu??

Salam.

Hari ni WC penat sangat.

Keluar dari pagi lewat tghari baru sampai rumah...

tapi WC nak share gambar ni dengan korang..

pada sesape yang nak tengok la..saje jer..

281120107983281120107982

Eye test (kot2 mata rabun)...

Apakah yang korang nampak dalam ke dua2 gambar ni..


p/s: nampak tak ular dlm kedua2 gambar ni??

10 comments:

azwa_amani said...

amani nampak ade kete....huhuhuhu..rabun laaaa...pakai spek dah ni...

Siti said...

saya nampak ada kereta kat situ..hehe

eh eh ciknor dapat award drpd saya tau.. :)

http://lurvemyblog.blogspot.com/2010/11/interesting-blog-award-daripada-syamil.html

whitecappuccino said...

>>amani: hehe..kena pakai spek ni..
>>Siti: tambah power spek lg! oh! yer ker? ok tq3!

Kalamhati said...

mcm kereta je..yg kedua jelas tayar keta..hehe

♥ Princess ♥ said...

nampak tayar keta..hehehe =P

whitecappuccino said...

>>Kalamhati&princes: nampaknya kena pakai kanta pembesar la ek? hehe..cuba lagi..

noor said...

bila dah bg tau br perasan hihihi..sah2 rabun huhuhuhu

Siti said...

ciknor,, terasa tau. memang dah rabun pun sebab tu tak nampak. hahaa. dah cakap baru nampak ular tu. huhu :P

♥ Princess ♥ said...

still xnmpak lg....waaaaaaaaaaaaaa

ini cik ita said...

adoyaii mata...still xblh nak kesan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...