November 30, 2010

AwaRD DaRi HoNeYmaDuLeBaH..

Dapat lagi?? chewah..wat2 terkezut la plak..tima kasih bebanyak nurul ek!..WC dapat nih dari dia..


Tapi seperti biasa bila dapat award mesti kena jawab soalan la pulak  adehh…takpe2..

@pemberi award) di mata korang.. ? Berikan pendapat dengan jujur.

Tak penah jumpa mata, baru jer kenal kat blog tapi WC tau Nurul ni budak sekolah lagi baya anak WC yg no 3..friendly dia nih!

@Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?

   http://whitecappuccinol.blogspot.com/ 

   ..WC suka minum kopi cappuccino dan kopi yang sewaktu dgnnya.

@5 perkara yg korang suke

    masak, makan, berkawan, bertenet (phm x?), dgr lagu..

@5 perkara yg korang benci

    bermuka2, tunggu orang, penipu, cakap besar, perasan lebih

    Thanks Nurul ek!!

7 comments:

noor said...

wah bestnyer dpt award....ooo br tau suka minum W.c hihihihi

Gentleman Frog said...

Salam,

Uish baya anak no 3? awal kahwin?

money does grow on tree

g0m0k9enDek said...

akak, comel lah aaward tuuuuuu! heh!

whitecappuccino said...

>>noor:ye..suka hehe
>>GF:ye..yg sulung dh 21 :)
>>gomok: nak ek? akak tag ek?

Siti said...

ciknor, award ni lebih kurang je soalannya ngan award yg saya bagi semalam tu.cuma award je yg lain sikit.hehe

whitecappuccino said...

>>siti: betol tp tuk siti ciknor jwb gak nnti ek..

noor said...

sorry kak.. br pas kursus nanti nor jwb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...