November 27, 2010

DaPaT AwARd???

 Wah..wah!! baru sebulan berblog ada gak yang sudi
 nak bagi award kat WC ek?
 Dengan besar hatinya WC menerima award 
 yg diberi oleh gomok ..macih adik akak cyg!!

ni dia….

award oh lala

Bila dah dapat award ni WC juga dikehendaki
menjawab beberapa soalan seperti berikut….
seb bek tak banyak!

1. Berikan satu nickname untuk pemberi award:
>gomok cyg<

2. Ucapan untuk pemberi award ini:
Tima kasih banyak2 kepada gomok yg telah 
menganugerahkan award ini kepada akak..walau
baru kenal cam dah lama …
awak memang kelakar..cyg gomok!!!

3. Berikan nama 6 artis yang korang minat:
1. Michael Learns To Rock
2. Maher Zain
3. Pixie Lott
4. Afgan
5. Bryan Adams
6. Richard Marx

4.Beri award ini kepada 10 kawan blog atau follower:
Part ni yang susah nak jawab sket…nak bagi kat sape ek???
ok laaa..bagi kat dorang ni ek???


ok..selamat!!!

4 comments:

g0m0k9enDek said...

hik.. hik.. hik.. lama atau baru, x mengapa, keikhlasan dalam berteman tu penting kan kak? terharu nih.. nak nagis depan lappy.. T_T sob..sob...sob..

Cempaka R.Minta said...

hii
cempaka datang
add cempaka juga yaa

whitecappuccino said...

>>cempaka: slm kenal ! ok!

whitecappuccino said...

>> gomok:yer betul...nangis jgn tak nangis huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...