November 20, 2010

SeRoNoK Ke JaDi aNak BoNgSu??

Salam...

Kepada anda yang dilahirkan sebagai anak bongsu,
nak tanya, seronok ke jadi bongsu ni?
Aku tanya sebab aku bukan anak bongsu.  
Tapi aku ada seorang adik bongsu dan juga anak bongsu..
Seingat aku la, adik bongsu aku mmg manja dan agak degil masa kecik
Dia boleh dikatakan agak mewah di zaman persekolahannya
sebab abang dah kerja dan selalu bagi duit kat dia.
Mak ayah pula memang la cam terlebih sayang kat dia
walau pun aku rasa, mereka tak juga terkurang sayang kat aku.

Anak bongsu aku pula merupakan
 PA (pembantu peribadi) mama dan papanya.
selalu kena suruh sebab diala yang
rajin dah kakak2 pun apa2 suka suruh dia.

Jadi anda macamana pulak?
Apa seronoknya jadi anak bongsu?
(yang bukan bongsu pun leh jawab ok!) :)

4 comments:

g0m0k9enDek said...

akak.. betul tu.. adik kita kt mmg bleh thn manja+mewah! hahahahaha..

whitecappuccino said...

gomok>> tu laa..selalu jer camtu kan??

Gentleman Frog said...

salam,

takkan dh anak bongsu? berapa org dah anak?

whitecappuccino said...

GF>>> Wslm..hehe..ye betul..dh ramai..ada 5!! 4 anak dara,sorang anak bujang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...