November 6, 2010

Hmmmm..Love it!!

Tak tahu mengapa setiap kali aku lalu kat tempat ni mesti aku tertarik.  Pada aku tempat ni cantik sangat walaupun mungkin tidak pada pandangan orang lain. Apa pun tiap orang mempunyai pandangan atau tanggapan berbeza kan?  Aku hanya mengagumi ciptaanNya.
apa yang menarik sebenarnya?

 Jadi tadi aku pun berhenti  kat tepi jalan terus snap pemandangan yang aku suka ni..cuma sempat snap satu gambar jer sebab aku berhenti sekejap sangat  dek kerana aku sorang2 takut pulak berhenti lama2 kat jalan yang sunyi jarang2 kereta lalu...

4 comments:

Tok Esah said...

salam perkenalan sahabat blogger, tips, buatlah shoutmix, senang nak letak jejak k.. tok follow you..

whitecappuccino said...

Salam perkenalan tok! tima kasih bagi tip..

g0m0k9enDek said...

gamba tu cantik.. tapi apa yg nak tengok suh zoom tu? tapi x fhm nak nengok apa... hahah... white capuccino, siapakah nama kamu? agak payah tuk taip! hahaha

whitecappuccino said...

tq gomok for the comment..ohhh hehehe..takpe2 maybe dlm pic tak nampak sgt kot..rasanya sya patot edit caption tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...