November 13, 2010

Alahai..seksanya!

Seperti biasa aku memang jadi driver tak bergaji , pagi tadi aku hantar anak nak gi jumpa kawan2 dia kat KFC.  Lepas tu aku terus pegi beli bahan mentah untuk masak tengahari..Sampai je kat rumah dalam 10 minit mak aku call suruh ambik dia kat bandar..Lorr!!..tak tau pun dia gi bandar padahal aku kat sana jugak tadi.  Sebagai anak yang bertanggungjawab (chewah!!) , aku pun bergegas semula ke bandar untuk ambik dia.

Sambil menunggu mak datang aku duk dalam kereta saja.  Tiba2 aku terpandang satu famili sedang berjalan dengan membawa barang2 aku agak tentula  baru lepas shopping.. Yang menarik perhatian aku ialah anak mereka yang perempuan dalam lingkungan umur 10 tahun berbaju KEBAYA biru matching dengan sandal tumit tinggi biru  berjalan dengan seksanya..nasib baik tak terpele'ot ( kalau tak tentu HARU BIRU!)....hehehe...sebab apa aku kata seksa? Dah la sandal tu tinggi (memang tak sesuai dengan dia),  besar pulak! betul2 nampak seksa dia berjalan. Kesian aku tengok! tapi tak tau la macamana perasaan budak tu . Mungkin rasa bangga kot dapat pakai begitu ..:)  
gambar hiasan jer...

2 comments:

Ainismaira said...

mude lagi dah melaram ye.. hehe..

Idah said...

itulah anak2 sekarang..melaram mengalahkan ibu bapa lak...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...