November 3, 2010

Alahai...gas habis pulak!!

Hurmmm..selepas merebus laksa tadi  tiba-tiba terasa rajin pulak nak goreng nasi..best jugak nasi goreng  makan dengan ikan rebus goreng musim hujan macam ni.. Maka dengan penuh semangat aku pun buat la apa yang patut..punya la tengah syok menggoreng tiba-tiba api dapur tu padam..alahai...gas da habis la pulak!!  Adoiii!!  nape la waktu waktu begini gas habis?? Nak gi beli malam2 ni rajin betul la suami aku.. nampak gayanya dorang makan nasi goreng tanpa ikan rebus la sebab ikan tu tak sempat direbus..

(pinjam kat google image)
Sebenarnya tong gas memang ada satu lagi tapi kosong jugak sebab tak refill..hehe..jadi apa guna ada spare kalau kosong ? nak salahkan sape?

Moral of the story:  Pastikan tong gas spare anda sentiasa ada isi ok!!

2 comments:

akmall said...

sebab tu...in our home.. always have two tabung gas...senang...

whitecappuccino said...

@akmall:memang ada 2 tapitak gi refill jugak yg 1 lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...