January 30, 2011

KePuTuSaN FiNaL SiNgLe BWF KoReA OpeN 2011


Akhirnya
 Datuk Lee Chong Wei
terpaksa tunduk lagi
kepada seteru no. 1 nya Lin Dan..
19-21,21-14,16-21
dalam perlawanan akhir
BWF Korea Open 2011.
Walau bagaimanapun
 tahniah 
kepada DLCW
 kerana 
beliau telah berusaha 
dengan gigih dan bermain
dengan lebih baik.
TAHNIAH!
Tak nak kata apa daa..

10 comments:

Rozuan Ismail said...

x pe la..usaha lagi

Gen2Merah said...

DLCW kena usaha lebih lagi selepas ini..

whitecappuccino said...

@Rozuan&Gen2Merah: betul tu..

Shafiq said...

takpe DLCW, boleh usaha lagi. :-)

Sham said...

kebal sangat lin dan ni...tension betul tgk game tadi...anyway lee cw pun main cantik gak tadi..cuma tak nampak misbun pun...

sissyira said...

salam malam isnin =)

bayangkan kalau kita yang main, mesti tak terkata letihnya.....)

p/s:so3 lama tak singgah sini,line problem ;(

whitecappuccino said...

@shafiq:ya..cuba lagi kan
@Sham: dia tu memang kebal..ye jugak la.
@sissyira:kalau kita? hehe.Oh! takpa sis..samala kita.

Hanis Azla said...

Tahniah juga untuk DLCW.. Dia dah cuba dengan baik... harap2 lps ni main dgn lebih baik lagi..

noor said...

cik nor rajin tgk yer
nor xtgk pon hihihi
aiman lyn katun jer hihihi

Hanis MY said...

Kachiwaaa huk2 takpe usaha lagi..sudah tentu dia dah buat yg terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...