January 15, 2011

SaYa YanG MeNuRuT PeRiNTaH

Salam..
Alhamdulillah, setelah sekerat hari saya duk depan lappy
menyiapkan kerja yang perlu disiapkan untuk esok, 
akhirnya langsai jugak!
Tension tau kalau tak siap..
At least, legaaa sekejap.
Malam ni ada lagi  tapi tak de la banyak sangat.

Minggu depan selain rutin mengajar biasa,
Saya akan mula sibuk dengan beberapa tugasan lagi.
Sementara itu, kerja2 pemindahan barang dan buku2
dari bilik SAL (Self Access Learning) perlu dilakukan segera.


pinjam dari google


Bilik SAL terpaksa dipindahkan ke bilik lain berdekatan
dengan blok pentadbiran supaya penggunaan dapat dimaksimumkan.
Sebelum ni bilik tu jauh di blok hujung sekali.
Lagi pun bilik lama akan digunakan sebagai Bilik Sukan sebab ianya
berdekatan dengan padang sekolah.
Dengan adanya bilik sukan di situ, ada guru yang akan
berada di situ. 
Sekurang-kurangnya disiplin pelajar2 di blok belakang
akan lebih terkawal.

Tak dapat nak dibayangkan proses pemindahan
barang2 dan rak2 yang banyak itu,
 dah la jauh..
Yang peritnya proses mengemas juga akan mengambil masa. 
Waduh2!
Tapi nak buat macamana,
ikut je lah..
" Saya yang menurut perintah".

6 comments:

Monalea said...

Saya yang menurut perintah,

'BERKHIDMAT UNTUK NEGARA'

biasalah tu.

Monalea said...

Saya yang menurut perintah,

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

hehehe.biasalah tu...

♥ Princess ♥ said...

Dengan ini SAYA YG MENURUT PERINTAH =) hehe

Siti Safiyyah said...

wahh nasiblah macam tu..sabar jela eh ciknor..tugas seorang guru bukan setakat mengajar je kan skang ni? macam2 lagi tugas cikgu..huhu ;)

Wan Gerrard said...

kuatkan semangat ye kak ^_^

Kalamhati said...

go ciknor go!huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...