January 26, 2011

NaK ReLeaSe TeNSioN..

Salam..
Sejak akhir2 ini
banyak juga kerja2 yang 
perlu diselesaikan selain dari tugas 
rutin di tempat kerja,hingga menyebabkan 
bila waktutengahari kepala akan mula berdenyut2. 
Salah satu cara nak release tension ni, on the way 
balik sekolah biasanya saya akan singgah di supermarket 
dengan anak. Bila masuk supermarket rasa tenang sikit 
tengok segala benda yang ada kat situ. 
lebih seronok lagi anak2 bila mereka dapat" menangkap" 
benda2 ni masuk troli.
Saya pulak suka tengok pembungkus yang berwarna-warni ni. 
Menarik! Memang tujuan mereka pun buat pembungkus 
yang sebegini untuk menarik pelanggan kan?
Apatah lagi kalau isinya sedap!

colourful..suka!
Entah apa kena beberapa hari ni saya suka makan NIPS..hari2 tak pun
selang sehari beli..macam budak2 pulak

suka sebab isinya juga colourful kot :)

Tak pe la kan, jadi budak2 sekejap.

10 comments:

Mr.IX said...

suka gak nips masa budak2 dulu...hehhe

p/s: 'bawang' sekali intronya erk...bentuk cam bawang jer.

sissyira said...

salam

sy pun tension gak

sabar yea =)

rosidah said...

suka3...tp jangan makan byk sangat sbb pewarna tu boleh juga membahayakan kita...

Hanis Azla said...

takpelah jagi budak pun sekali sekali asalkan dapat release tension dan hilangkan sakit kepala tu..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

patik pon suke mkn nips..tp x kire coklat patik makn je...

So Shy Lady said...

salam knal wc,

heheh kami pun t. putus bekalan nips sntiasa ada dlm kitchen cab.

mkn coklat r ice cream dpt releasekn tntion

noor said...

cik nor mmg sdp dimkn lg2 bila tgk tb..ngap..ngap..

Wan Gerrard said...

hehehe selalu layan mkn ni dlm panggung wayang..kunyah2 tanpa henti hahahaha

Solihin Zubir said...

ahahha.. teringat jugak masa budak dulu..
suka coklat colourful cenggini.. :D

sop said...

sop pun suka makan coklat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...