January 5, 2011

Eiii!! TaK TaHaN La SaYa..CaBooooT!!

Salam..
Korang tentu kenal dengan benda alah ni kan?
Ada yang tak kenal??

dari PhotoMalaysia.com
Ya betul! ini ialah pacat!
benda alah yang amat menggelikan bagi saya..
Kalau nampak jer benda ni confirm saya akan cabut jauh2.
Paling teruk sekali kalau benda ni 
naik kat mana2 anggota badan ,
confirm saya akan menjerit2 dan terlompat2.
kerana kegelian yg tak dapat saya nak ceritakan.. ya ampun!!!
Letak kat sini pun rasa geli semacam tapi tahan la sekejap
demi melaksanakan misi ini..
Kenapa saya geli dengan pacat?
Sebab rupa nya yg eiiii! tak reti nak citer lah..
Pergerakannya yg meliuk lintuk itu menaikkan bulu romaku!

Saya juga geli tengok lintah dan cacing..
Cukup la setakat gambar pacat kat atas ni..
Tak mahu lagi menambahkan geli geleman 
saya yang membuak2 ini huhuhu..

p/s: Baru ni WC dapat tau yang pacat suka bertelur
kat pucuk paku..sekarang memang tak makan pucuk paku dah!


13 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sy x geli dgn dia just x suka sbb dia mkn darah..

Kalamhati said...

geli gak ngan hamba Allah yg satu ni..hehehe mau melompat saya kalau tengok

sissyira said...

salam

kak, sya taip entry sambil tahan kegelian :D

whitecappuccino said...

*Thelekatlekit: mcm tu ya.
*kalamhati: samala :)
*sissyira: wslm..oh! ya ke?

azidee said...

hehehe
my takot pacat ek :P hehehe

Gen2Merah said...

saya tak geli, tapi kalau di suruh pegang memang saya tak mahu... yarrkkk....hehehe

Hanim Mahali said...

geli jugak.... lembik lembik cam tu... hisap darah lagi... eeeeuuwww

Gentleman Frog said...

salam,

pacat ok, lintah tak ok. kadang psikologi, ada org takut labah2, tempat tinggi, gelap, sempit etc.

WHAT'S ROCK

noor said...

memang geli bila tgk pacat..
lg2 bila tgk dia bengkokkan bdn pastu lompat!!!

Siti Safiyyah said...

err..err..saya tak penah jumpe pacat tau ciknor..hehe

whitecappuccino said...

*D:memang pun..geli!
*Gen2Merah:tengok pun geli,apalagi nak pegang?
*Hanim:betul hanim
*GF:mcm tu pulak ya..saya takut tempat tinggi..
*noor:hahaha..setuju sgt noor.!

whitecappuccino said...

*Siti:EH! yer ke siti? duk kt bandar ek?

logorithm said...

Mak I paling phobia ngan pacat + lintah. Dia akan histeria kalau mende nih hinggap kat aggota badan dia. Hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...