December 28, 2010

CaNTiK TaK 3 BeRaDiK Ni?

Salam..
Semalam, sewaktu WC keluar ngan suami,
kami jumpa benda nih..
cantik tak 3 beradik ni? 




Siap ada penutup.
Diperbuat daripada rotan.
Sebenarnya dah lama cari benda macam ni untuk menyelesaikan masalah
nak letak kain baju atau pakaian yang dah dipakai tapi tak nak basuh lagi.
Dengan adanya benda ni, boleh sumbat je pakaian2 tu.
Tutup! Selesai masalah kan?
Takdelah semak mata memandang.bilik pun tak nampak bersepah..

12 comments:

Siti Safiyyah said...

nak satu jugak ciknor..yg kecik skali pun takpe..hehe :D

ciknor beli kt ne ni? cantik!

whitecappuccino said...

*Siti: beli kat Pasir Putih..kalo ada lagi nanti ciknor beli..kemarin ada 1 set ni jer..besar tau..
berebut anak2 nak juga..

y-A-n-A said...

sangat comel lah!! :DD

noor said...

lawa lah cik nor..
berkenan tgk
rattan gitu..nor suka

whitecappuccino said...

*Yana:tq.
*noor: yer noor mmg lawa..harganyer pun lawa hehe..

♥ Princess ♥ said...

cute juga ni....rmahal x?

whitecappuccino said...

*Princess: rm100+++

NuSaNa NoSa 91 said...

cantik la.. mcm bapa, mak, dan anak je.. comel~ hik3~ btw, wc beli k?? ^_^

whitecappuccino said...

*Nusana: betul juga tu..:) yer beli..takder org nak bagi :)

rizwan's sweetheart said...

nak satu gak... cantiknyerrr

whitecappuccino said...

*fda: uhuks..nanti kita kaya kita tempah bagi 1 sorang :)

y-A-n-A said...

ni.. ni.. ada awrd untuk akak.. sila mek yer.. :))

http://naitpor.blogspot.com/2010/12/wahaha-meletup-aku-ni.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...