December 13, 2010

KuCiNG LaGi??

Salam..

Dah beberapa malam 
suami asyik surf mudah.com.
Cari apa ye?
 dia suka bela ikan...jadi dia tengok2 la
ikan kelisa dan ikan pelaga yang orang iklan kat situ.
Tapi bukan nak citer pasal tu..
Sebenarnya selepas kucing "Zip" tak de, dia  
 nak gantikan  kucing lain sebab dia
kesian kat Mira.
 Cuma WC tak setuju.
Tapi lately dia asyik sebut nak cari kucing
 nak wat surprise kat Mira.
 Semalam dia terjumpa la iklan kucing parsi.
Harga pun boleh tahan.
Kalau WC kata tak payah beli pun,
 dia nak beli jugak..
Ikut jer laa..
Tadi dah call tuanpunya kucing tu..
kat Kota Baru..
Tengokla petang karang kalau jadi gi tengok..
Hmmm..kalau nak gi bercuti payah la skit
bila bela2 haiwan ni kan?
Tapi..
*
*
*
Really miss her....

4 comments:

Mr.Ix said...

i pun suka bela ikan gak.....tp my mom nk cri kucing jantan jer.....

klu u kat sebelah selangor/kl tu leh la adopt kucing kat pusat jagaan kucing sana kn....lupa lak nama tmpat dia...my fren pun adopt kucing sana...

whitecappuccino said...

*Mr.Ix: Oh..ikan apa? boleh adopt yer..ermm..jauh laa.

Siti Safiyyah said...

mate biru tuu..sayangnye dah takde..

eh eh ciknor dah kene tag! yeayy :)

EZ buat GA??

whitecappuccino said...

yeay!tq siti cyg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...