December 18, 2010

I'M VeRy SoRRy..

Salam..
Sambil melipat kain dan mengemas almari petang tadi, WC sempat melayan drama "Diva Diva Pencen" di Astro Ria. Drama ini berkisar tentang empat penyanyi kumpulan Diva (Melur, Mona, Maskiah dan Molek) yang berpecah disebabkan keegoan masing-masing.  Ianya menyentuh mengenai kuatnya nilai persahabatan mereka apabila Melur akhirnya menjejak kembali kawan2nya yang telah sekian lama berpisah.
Pembawa watak "Diva Diva Pencen"
sumber (link)


Melihatkan kemesraan persahabatan mereka setelah bertemu kembali, mengingatkan WC tentang seorang teman baik WC sejak sekolah..Kami merupakan kawan paling rapat. Walau tinggal berjauhan dan masing2  telah berkeluarga  kami masih berhubung dan berjumpa. Namun disebabkan sedikit salah faham yang tak disengajakan kami kini sudah putus kawan..WC sendiri masih tertanya2 apa sebenarnya salah WC pada dia namun dia enggan beri penjelasan. Sebaliknya kata2 sinis yang WC terima.

WC hanya berserah pada Tuhan semuga kami akan bertemu kembali (namun kemungkinan amat tipis) untuk merungkai masalah yg sebenar . Hingga hari ini WC benar2 sedih dan terkilan atas apa yg berlaku antara kami..

2 comments:

Cikgu Fonik said...

salam,

ahh WC dulu waktu d matrix pun penah ada kawan baek dan putus juga,

4 tahun kemudian jumpa balik dan minta maaf dari dia,

wpun dia dingin ttp wth dah minta maaf lega sikit rasa... dan cari kawan baru jela WC :)

gambir sarawak

whitecappuccino said...

*GF:wslm..ye kwn baru tak susah..dan wc pun suka dpt kwn baru tapi kwn lama kita tetap ingat.tu yg kita rasa terkilan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...