December 3, 2010

RonDa2 PaGi PaRT 1

Salam..
Hari ni pagi2 lagi suami ajak pegi Pekan Sari..Hujan rintik2 tapi bila sampai kat sana punya la ramai orang. Nak parking kereta pun susah kena pusing2 dulu baru dapat masuk parking.  Sebenarnya bukan nak beli sangat pun cuma ronda2..jom tengok suasana kat situ..

ikan bilis..ikan kering, budu dan sbginya..

makanan..

 Kawasan kat sini luas sangat tak larat nak ronda semua lagipun org ramai . Jalan punya jalan, ni la yang WC beli..semua makanan...
anggur, roti john, jagung rebus, ubi, som tam, laksam, pulut merah
Roti John..sedapp!!
Masa ni suami pegi beli benda lain..jap g kita tengok apa pulak yang dibelinya...

6 comments:

noor said...

teruja dgr laksam..lama xmkn

whitecappuccino said...

>>noor: yup! laksam mmng sedap!!

Kalamhati said...

sedaknyoo..huhu ni terliur ni!

whitecappuccino said...

>>kalamhati: tengok makanan terliur sokmo kan?

Gentleman Frog said...

Salam,

dimana ni?

Siti said...

nak roti john tu...pls haha

Terkini :
Lagu jiwang vs Lagu baru
Jom join contest kesayanganku!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...