December 7, 2010

MaLu!! SaKiT PuLaK!!

2 in 1! kejadian pun ada 2 in 1 kan? Kalau yang best tu tak pe jugak..ni tak pasal2 dapat malu ditambah pula dengan sakit..adoi!!!! Meh nak flashback incident ni....

Pernah satu kali tu WC dengan suami pergi ke PUSPAKOM...tempat check keta tu kan...Semasa sampai, WC dapat lihat yang berada di situ majoritinya lelaki. . 

Kebetulan hari tu terdapat banyak kereta di situ dan semestinya orang pun ramai la kan? Sewaktu suami masih berada dalam kereta menunggu giliran untuk diperiksa, WC masuk ke dalam pejabat untuk urusan bayaran di kaunter . Sebaik sahaja selesai urusan  WC nampak macam suami melambai2 panggil keluar. WC pun tanpa berlengah lagi terus berjalan dengan lajunya, tiba2..GEDEGANG!!! Aduh!!!! BERPINAR seketika... 

Impak yang kuat itu serta merta mengundang muka2 mereka yang berada di situ tanpa segan silu menoleh ke arah WC yang terkejut serta MALU tok sah citer.. ditambah dengan SAKIT  tak terucap!.. Muka rasa penyek nasib baik tak patah hidung!  Benjol dahi serta merta....Tau kan apa jadi??? WC langgar DINDING KACA!!! macamana la boleh tak nampak.  Mungkin sebab dinding dan pintu semua kaca jadi,  nampak CLEAR je kot tu yang terus redah! ..Dah la orang ramai, mesti dorang ketawa...MALUUUU!!! 

Adoiiiii
Kelam kabut jugak aku ni!!! (camana kalau dinding kaca tu pecah??)

11 comments:

Siti said...

err...siannye ciknor..mesti malu gile kan? huhu, sabar jela..btw, tak penah lg ade insiden mcm tu..hehe

Zoulhusni:My Emancipation said...

makcik cleaner puspakom tuh mesti pemegang anugerah makcik cleaner terbaek kan..? cantik dia cuci dinding kaca tuh...huhu

whitecappuccino said...

>>Siti: mmg malu gilerrr!!
>>:Zoul: hahaha..ye betul tu..

Tomato Gurl's Life said...

kesian akak...sakit lagi ker??buat xtau je akak...

whitecappuccino said...

>>ciktom: peristiwa ni da lama tapi sgt memalukan hehe..

.cik yaya. said...

haha lawak r akak ni..

whitecappuccino said...

>>cik yaya: hehe

Kalamhati said...

aloss..huhu ramai kot hok ada pengalaman langgar cermin ni..hehe

whitecappuccino said...

>>Kalamhati: ada geng la huhu.

HaNTwO said...

hahahahah memang malu giler ;p

whitecappuccino said...

>>HanTwo: yer..malu sgt2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...