December 20, 2010

SeBeNaRnYa TaK BoLeH, TaPi.....

Salam...
Dalam entri ni WC guna gantinama 'saya' ya..

Sebenarnya saya tak boleh
makan ini
*
*
pinjam cikgoogle

Tapi  kadang2 termakan juga sebab sedap sangat bila
masak macam ni..
*
*
sumber (link)

Saya juga kena pantang benda ni
*
*
intai kat google gak
cuma bila gi kedai saya tak tahan kalau nampak ini
*
*
kredit (link)
Yang ni pun..
*
*
amik sini
Tapi saya degil..kecur air liur saya bila tengok ini..
*
*
hanieliza punya
Kalau haus jangan ngada2 minta ini..
*
*
ihsan google
Tapi boleh ke tengok saja kalau yang depan mata begini..??
*
*
google gak
Tapi saya tak kira, walau yang ni tak boleh.,
saya NAKKK juga!
*
*
google bagi pinjam

Sebenarnya 
saya sepatutnya tak boleh makan/minum benda2 kat atas ni
sebab saya ada gastrik yang teruk juga laa..
bila diserang, saya mesti dapat MC!
Inilah antara nikmat Allah yang telah ditarik..
namun saya redha kerana saya masih lagi
boleh menikmati juadah yang lain.

8 comments:

jujie said...

uish buat lapar je tengok benda neh malam2 . thehe

Cik Tom said...

sabar ye wc...kena berpantang la..kalau sakit sape susah...

Gentleman Frog said...

salam,

sya pulak pantang nasi, tapi bila lapar sya makan juga nasi :)

Rozuan Ismail said...

wan pon dulu suka makan makanan pedas..tapi bila dah besar ni,kena kurg makan pedas klu x punggung cepat sakit..sedih kan...huhu

Siti Safiyyah said...

kesian ciknor takleh makan,,saya pantang jumpe je.hehe

thanks ciknor komen kt entri saya before ni.susah kn nak maafkan org yg dh buat jahat kt kite.tp tak elok jugak berdendam.hmm redha jela.. :)

whitecappuccino said...

*jujie: sori!:)
*ciktom:sendiri juga susah..
*GF:pantang bila tak makan yer?
*Rozuan: yer..sian..
*Siti:yelah..sdng mencuba.

Heni Puspita said...

You may not eat eggplant when you've got a gastric problem? Wah... But it's my fave food :(

whitecappuccino said...

*Heni:NO..I shouldn't eat it..my fav too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...