December 15, 2010

keNaPa La TaK BaGiTaU AwaL2..

  Salam..
Dalam zaman serba canggih macam sekarang pun
ada jugak yang tak profesional..
Susah sangat ke nak buat hebahan
atau bagi notis bahawa bekalan air 
akan terganggu buat sementara??
Banyak kan cara?
Ni tak, tiba2 je buka paip air takder..
bukan sekali dua, dah banyak kali macam ni.
Kalau ye pun, bagitau la awal2..
sekurang-kurangnya bolehla
 simpan air lebih sikit. 
Ni tak,
dah  petang masih tak boleh 
nak buat apa..masak pun tak..
Betul2 menyusahkan!!

mood: 
nak lepas geram kat sapa neh????

4 comments:

Siti Safiyyah said...

ciknor buatlah aduan kt jba..maybe dieorg tak tau kot..

whitecappuccino said...

*Siti:tak guna wat aduan..dorang mmg selalu buat mcm ni..

Gentleman Frog said...

salam,

buat video klip g serang PBA tu. Tapi hati2 ler ade org dah buat (kat TNB) tapi kena hentam balik hihi

whitecappuccino said...

GF:Oh! hehe..pasal TNB, dulu sya pnah col suruh baiki letrik kat rumah..tak dtg2 pas tu saya col balik marah bertubi2 kol 11 mlm tu jugk dorng dtg baiki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...