December 26, 2010

SaYa BLoGGeR TeReNGGaNu

Salam..
Nampaknya WC juga tidak mahu ketinggalan
 untuk menyertai  Kategori Sahabat Blogger (BPM). 
Yess! saya blogger Terengganu. 

Kepada  yang belum mengenali saya, entah kali keberapa dah
saya mengintroduce diri saya disini, tapi tak kisah la ya.
 Dikenali sebagai 
Whitecappuccino atau WC  
Status..sudah berkahwin ya. 
Boleh contact saya melalui email whitecappuccino5@gmail.com.
Bermustautin di daerah Besut, tempat tinggal? rumah sendiri ler di Jerteh.

Banyak tau tempat2 yang menarik di daerah WC, antaranya:-

Pulau Perhentian (pinjam google ek)


Air Terjun Lata Tembakah
Mercu tanda bandar Jerteh Masjid  Hadhari
(semasa banjir 2009)

dan banyak lagi tempat2 lain tapi tak larat nak
masukkan semuanya kat sini. 

11 comments:

♥ Princess ♥ said...

terengganu rupanya cik nor...hehe

Awang Hafiz said...

wah, cantiknya pic pulau perhentian tu.. snap sendiri ke tu?

Mr.IX said...

ix pn orang terengganu gak..k.trg ..

whitecappuccino said...

*Princess:iyer..:)
*Awang hafiz:pinjam tuu...
*Mr Ix: Tganu kiter!

Gentleman Frog said...

salam,

blum pnah g tganu, nnt nk g..

Gen2Merah said...

haii... saya blogger Sabah... wah, cantiknya Terengganu ni ya... bawa la saya jalan2 situ ya.,.. hehe

whitecappuccino said...

*GF &Gen2merah: Silakan..Trg mmg bnyk tmpt menarik..

NuSaNa NoSa 91 said...

yezza~ trg tetap di hati~ tehehehehehe~ ^_^

::wan fadhilah:: said...

sya pun orng besut gak =)

Shafiq said...

Masjid ni lawa n besar! :-)

whitecappuccino said...

@Shafiq: memang besat amat dan cantik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...