December 13, 2010

RaSa SeMaCaM JeR..

Salam..

Kenapa pulak rasa sakit kepala nih??
Mata dan muka pun panas..
Adehhh....

Baru petang tadi keluar gi Bachok..
  WC dah bagitau yang  kami
nak gi tengok kucing
yang nak dibeli tu..
Yup! dah beli pun kucing tu tau.
Mira bukan main suka lagi
Tapi kesian kat kucing..
Nape??
Tentu lah dia pelik 
bila tuan dia letak dia dalam kereta kami.
mengeow2 dia...tuannya pun nampak sedih.
Dia jual  sebab takde org nak jaga 
sebab dia bekerja di Sarawak..

Sebaik saja masuk dalam rumah
 kucing tu melilau tengok seluruh rumah.
Agaknya berfikir kat mana la dia .
Bila keluar je dari sangkar terus dia lari masuk
bawah sofa..takut kot sebab tak biasa.
Puas panggil baru dapat ditarik keluar..
Akhirnya bila digosok2 dia pun dah
mula jinak..tadi malu2..

Okay2..
nanti karang WC tunjuk camana
rupa dia...
Tunggulah kemunculan album pertamanya.
Eh! hehe... TUNGGUUUU!!
W'LL BE RIGHT BACK!!

Adehh..
mata makin panas!

9 comments:

♥ Princess ♥ said...

okkkkk...tggguuuuuu....xsbar ni!!

Gentleman Frog said...

as salam,

kucing pun beli, kan banyak je yang liar tu :)

whitecappuccino said...

wslm..
*GF: nok wat guano, dio nak kucing hok bulu tebal.. tok sir kucing liar...:)

najihah sahami said...

nape ngan mata tu kak?xg cek klinik ke?

whitecappuccino said...

*mish: tak tau la..pedih suka berjaga kot..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

suke tau nk tgu2 ni...nak tgk kucing itu!!!!!

noor said...

ni mesti kucing lawa ni kak hihihihi
kan.kan.. btl x kak

Siti Safiyyah said...

mata sakit? ni mesti kes lame sangat mengadap laptop kan? samelah..huhu

whitecappuccino said...

*AFA..hehe..tgk la kat atas tu..
*noor: ye kot.
*Siti: yer la..ni pun pedih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...